woensdag 16 maart 2011

Feedback IPS, EUROPAL en ABRISO

De feedback was als volgt:

Douche/wc:
De meneer van IPS zei dat het hele douche-systeem dat ik bedacht had, al bleek te bestaan, alleen volledig in kunststof. Deze kunststof-uitvoering bleek ook heel goedkoop. Zo zou dus mijn kartonnen/kunststof versie niet kunnen concurreren op de markt. Ook zou de pallet moeten kunnen hygiënisch gereinigd worden wegens duidelijke gevolgen van gebruik van de wc-versie van de douche. Dit idee werd dus afgevoerd.

Stoelenrij/tribune:
Over de stoelenrij/tribune leken ze positiever te zijn, al zei de mevrouw van EUROPAL dat ik de dimensies nog eens moest opzoeken van de kartonnen zetel die ik wou maken. Ik heb de dimensies proberen vinden op de EUROPAL/BEE site, maar ik vond nergens iets. Ik heb dan maar een bestand opgezocht van stadium-stoeltjes om de ergonomische maten van publieke stoelen te weten te komen.
Deze maten heb ik bijgezet op de tekening:
Ik ga dus verder met de stoelenrij/tribune. Maar ga eerst nog wat inspiratie zoeken om het hele idee wat open te trekken. Want ik voel dat mijn ideeën zich te nauw mikken op een zitbank voor openlucht-evenementen.

Ook zal ik een keuze moeten maken tussen ofwel een pallet ontwerpen die zoals een schaarlift gebruikt kan worden. Ofwel moet ik me focussen op het stoelgedeelte. Dit gedeelte zal dan wel inventief moeten zijn en ik zal er eens op een speciale manier over moeten nadenken. Tijd voor een nieuwe inspiratie-sessie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten